Friday, December 25, 2009

ေရခဲဖုတ္ေကာင္


ပုိးဖလံေတြ မီးထဲ အပ်ံသင္သလို
ငါးမန္းေတြ ေသြးညွီနံ႔ေနာက္လုိက္သလုိ
ႏုံးတုိးငါးေတြ ေအးရာေအးရာေအးေၾကာင္းရွာသလို
အေပ်ာ္ၾကီးေပ်ာ္ေနတဲ့ အေပ်ာ္ၾကီးထဲမွာ
ေပ်ာ္သြားတဲ့အေပ်ာ္ေတြကုိျပန္ေရ

ျဖတ္ခဲ့တဲ့ အျဖတ္ေတြ
ျဖစ္ခဲ့တဲ့ အျဖစ္ေတြ
တကယ္က
အျဖတ္ခံခဲ့ရတဲ့အျဖတ္ေတြ
အျဖစ္ခံခဲ့ရတဲ့ အျဖစ္ေတြ

ေပ်ာ္ပါတယ္
ေပ်ာ္စရာဆုိလုိ႕
အရည္မေပ်ာ္ေအာင္ေတာင့္ခဲ
ေနေရာင္မလာေအာင္က်ိန္ဆဲေနမိတဲ့
ကုိယ္က ေရခဲဖုတ္ေကာင္

ႏွင္းတစျပင္မွာ
ေဆာင္းမီးေလာင္ရင္း
က်ေနာ္ ေပ်ာ္ပါတယ္
လူ႕သမုိင္းထဲငုိက္ျမည္းသူ
က်ဳိးလြယ္ဆတ္လြယ္မေကာင္းျမင္၀ါဒီစကား၀ါကုိင္း

က်ေနာ္
အေကာင္းျမင္ပါတယ္
အေကာင္းျပည္ၾကီးကုိျပန္သြားတယ္
အေကာင္းျပည္ၾကီးကျပန္လာတယ္

လွလွ
ဒုကၡနဲ႕ေတြ႕မွပုိလွမယ့္
က်မနာမည္လွလွ။

(၂၄၊ ဒီဇင္ဘာ၊ ၂၀၀၉)

1 comment:

ေမာင္သုည said...

နွင္းတစျပင္မွာ
ေဆာင္းမီးေလာင္ရင္း
က်ေနာ္ေပ်ာ္ပါတယ္
လူ ့သမုိင္းထဲငိုက္ျမည္းသူ
က်ိဳးလြယ္ဆတ္လြယ္မေကာင္းျမင္၀ါဒီစကား၀ါတိုင္း

က်ေနာ္
အေကာင္းျမင္ပါတယ္
(အေကာင္းအဆုိး အမွားအမွန္ေတြဟာ ေနရာေဒသ၊ပုဂၢိုလ္သတၱ၀ါ၊အေခ်ေနအခ်ိန္ခါေပၚမွာသာတည္
ပါတယ္ ခုလိုအေကာင္းျမင္ႏိုင္ေတာ့ၿငိမ္းခ်မ္းတာေပါ့)